🍪 Basic Information about Cookies

We use our own and third-party cookies to provide statistical data and browsing habits of users; this helps us improve our content and services, and even show advertising related to user preferences. You can enable these cookies by clicking the "Accept Cookies" button. If you prefer to keep these cookies disabled, click the "Reject Cookies" button. You can even enable and disable the ones you prefer by clicking the "Customize Cookies" button. More information in our Cookies policy

Ugo Ceria

Head of Creative Shop - France at Meta

Ugo Ceria

Después de estudiar un posgrado Sociología en la Sorbona de Paris Ugo empezó a trabajar en publicidad en TBWA International junto con uno de sus fundadores, Claude Bonnange. Después de unos años participando como planner estratégico en proyectos de clientes y nuevos negocios europeos, Ugo se trasladó a Madrid en 1997 para trabajar en TBWA como Director de Planificación Estratégica y luego Subdirector General. Tuvo la oportunidad de trabajar activamente en las estrategias de marcas como Apple, Absolut, PlayStation y Mcdonald’s. En 2004 se unió a Delvico como Director General. A partir de la integración de Delvico en JWT, Ugo es Director General Estratégico del grupo en España, con responsabilidad sobre todas las marcas gestionadas por las oficinas de Madrid y Barcelona. También es Head of Planning de la Global Business Unit de JWT para Nestlé Ice Cream.

COURSES TAUGHT BY THIS LECTURER:

SUBSCRIBE ME TO THE NEWSLETTER
Select your subscription list based on your interests
Hoala Amsterdam
Hoala Spain